برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود طلا و سکه را در مشهد چند بخریم؟ (۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۷ تیر ۱۴۰۳) | پیشتازی هر گرم طلا در کانال ۳.۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی امروز در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | جک جی ۴، ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خودرو‌های داخلی در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | پژو ۲۰۷، ۸۰۸ میلیون تومان شد اقتصاد، اولویت اول دولت آینده باشد مطالبه معدن کاران خراسانی برای اصلاح تعرفه واردات ماشین آلات معدنی ارزهای دیجیتال نزولی شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) تجربه دلار پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های گذشته چه بود؟ پیاز و سیب زمینی کیلویی چند؟ | قیمت انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) متوسط قیمت خرید و فروش مسکن در سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟ قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول هوادارن سعید جلیلی در انتظار حضور او در استادیوم تختی مشهد قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه نوار تست قند خون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت | رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلمب ۲۰ واحد صنفی اطراف حرم مطهر رضوی در ایام پایانی صفر | تشکیل ۸ پرونده تعزیرات برای متخلفان + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۴۴۹۰
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
پلمب ۲۰ واحد صنفی اطراف حرم مطهر رضوی در ایام پایانی صفر | تشکیل ۸ پرونده تعزیرات برای متخلفان + فیلم
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره صنعت، معدن و تجارت مشهد از بازرسی و پلمب ۲۰ واحد صنفی اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد.

بخشعلی بیاتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به برنامه‌های نظارت و پایش سازمان صمت عنوان کرد: کمیته نظارت و بازرسی ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد از ۱۱ شهریور سال جاری در ۴ محور و همراه با ۱۴ دستگاه نظارتی کار خود را آغاز کرد تا در ایام پایانی صفر همه چیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از بازرسی‌های اداره صمت حاکی از آن است که طی مدت مذکور، ۳ هزار و ۵۷۷ مورد بازرسی از صنوف گوناگون انجام شده است که ۹۲۹ پرونده تشکیل و ۶ میلیارد تومان جریمه برای اصناف متخلف تعیین شد.  

بیاتی اضافه کرد: ۲۴۲ مورد شکایت مردمی نیز به ثبت رسید و ۵۰۴ میلیون تومان نیز به شاکیان مسترد شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره صنعت، معدن و تجارت مشهد خاطرنشان ساخت: با توجه به برنامه بازگشت زائران از مشهد و به جهت جلوگیری از تخلف، ۸۰ درصد همکاران بازرسی اداره صمت مشهد همراه با ۲ قاضی کشیک تعزیرات در پایانه مسافربری مشهد حاضر خواهند بود تا تخلفی صورت نگیرد.

تشکیل ۸ پرونده تعزیرات برای متخلفان

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ادامه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: با توجه به برنامه بازگشت زائران از مشهد، به همراه مدیران اداره صمت، راهداری و پایانه مسافربری بازدید نظارتی‌ای را انجام دادیم و با توجه به رسالت تعزیرات که نظارت و کنترل می‌باشد، در کنار سایر دستگاه‌ها رصد کلی‌ای را انجام دادیم.

مرتضی مدنی افزود: تاکنون تخلفات کمی گزارش شده است و افزایش ۳۰ درصدی بلیت اتوبوس با توجه به تصویب قانونی آن، مشکلی را برای مسافران به همراه نداشته است و شکایت‌های پراکنده نیز جدی نبوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸ پرونده تخلفات تعزیراتی در حوزه پایانه مسافربری تشکیل شده است که در حال تکمیل مدارک و بررسی آن توسط قاضی ویژه تعزیرات هستیم.

مدنی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های مردمی و شکایت‌های ثبت شده در ایام پایانی دهه صفر در مشهد، تاکنون ۲۰ واحد صنفی از جمله هتل، هتل آپارتمان، آژانس مسافرتی و فروشگاه‌های عرضه کالا و خدمات اطراف حرم مطهر رضوی پلمب و ۵ میلیارد ریال وجه نیز به شاکیان مسترد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جهت سهولت در بررسی تخلفات احتمالی در پایانه مسافربری، ۸ قاضی ویژه تعزیرات در ۲ نوبت به پرونده‌ها به شکل خارج از نوبت رسیدگی خواهند کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->